سالها بعد یاد تو از خاطرم خواهد گذشت
و نخواهم دانست کجایی .....
اما
سلام وآرزوی من برای خوشبختی تو
تو را در خواهد یافت
و در بر خواهد گرفت
و احساس خواهی کرد  
اندکی شاد تر و اندکی خوشبخت تر
و نخواهی دانست

که چرا......

 

زندگی شهد گل است زنبور زمان می خوردش آنچه می ماند عسل خاطرات است.





زندگی ادامه داره حتی وقتی تو نباشی

اگه آشنا بمو نی یا مثل غریبه ها شی

زندگی ادامه داره به جلو قصه تکرار

حتی وقتی نبض ساعت بخواب رو دست دیوار

زندگی ادامه داره خوب و بد سفید و مشکی

تا زمانی که یه لبخند می شکفه یا می چکه اشکی

زندگی ادامه داره با من و تو بی من وتو

کسی پله های عمرو به عقب بر نمی گرده

ولی می تونه ببینه که گذشته ها چه کرده

این دو روز عمرو بیا همراه دلم شو

زندگی ادامه داره با من و تو بی من و تو

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ http://tinam.blogfa.com

سلام دوست عزیزم . وبلاگت محشر شده خیلی قشنگه . ممنون میشم به من هم سر بزنی عزیز . موفق باشی .

آیناز چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:11 ب.ظ http://aynazz.blogfa.com/

سلام دوست خوبم
وبلاگ زیبایی داری. امیدوارم که موفق باشی.
اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم
به من سر بزنی خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد