My heart will go on

Evry night in my dreams

I see you I feel you

That is how know you go on

Far across

The distance and spacec

Between us you have come

To show you go on

Near far

where ever you are

I be live

That the heart does go on

Once more you

Open the door and you be

Here in my heart and

My heart will go on and on

Love can touch you one time

And love for a life tim

And never let go till

We are gone

Love was when I loved you

One true time I hold you

And love for a life time

And never let go till

We are gone

In my life be always go on

You are here

there is nothing I fear

And I know

That my heart will go on

Will stay forever this way

You are safe in my heart and

My herat will go on



 



ساقی پیاله پر کن امشب که بی قرارم

جامم دوباره پر کن امشب که گریه دارم

 

آن شب چه عاشقانه دل را به او سپردم

سر مست شاد و خندان او چشم مست یارم

 

آن شب پراز نور از ماه و اخترانش

در جشن عشق من با تنها گل بهارم

 

آن شب طلسم گشتم با چشم مست آن یار

یارم نگو نگارم دنیای ماندگار

 

آن شب چه ها که با تو از عشق خود نگفتم

گفتم خیال کردم همدم چو تو ندارم

 

عاشق ترین بارانزیبا ترین  بهاران

گفتم غزل برایت گفتم که بی تو خارم

 

ما را تباه کردی با قلب همچو سنگ

بشکستی و بدیدی از عشق زارزارم

 

دستان من کمک خواست گفتا بگیر دستم

دستت نبر داد دستم گو کی رسید یارم

 

قلب مرا شکستی نامهربان پری زاد

گفتی ز بند رستی ای نازنین نگارم

 

روحم تو را طلب کرد ای بی وفای  زیبا

گفتا مرا به یاد آر امشب که غصه دارم

 



 


عشق یعنی
... وقتی توی انتخابت شک نداری.

·       عشق یعنی ... وقتی دل پادشاهی می کنه.

·       عشق یعنی ... وقتی اطمینان پیدا میکنی که اون مرد دلخواهته.

       عشق یعنی ... وقتی مردی به دختر دلخواهش برمی خوره.

·       عشق یعنی ... کم کردن فاصله ها.

·       عشق یعنی ... کلید یه رابطه محکم.

·       عشق یعنی ... دو تایی سوار یه ماشین قوی توی پستی و بلندی ها.

·       عشق یعنی ... فرار کردن به دنیای خصوصی خودتون.

·       عشق یعنی ... در موفقیت هم شریک بودن.

 ·       عشق یعنی ... خاطرات خوشی را که با هم داشتین بشماری تا خوابت ببره.

·       عشق یعنی ... بوی عطرش از خاطرت نره.

·       عشق یعنی ... از خودت بپرسی چرا دم به ساعت بهت زنگ نمی زنه.

·       عشق یعنی ... همیشه برای زنگ زدن به هم وقت پیدا کنید.

·       عشق یعنی ... برای تولدش درست همون چیزی رو که دوست داره بهش هدیه بدی

       عشق یعنی ... وقتی نور ماه سحر آمیز می شه.

·       عشق یعنی ... ثبت لحظات قشنگ زندگی.

·       عشق یعنی ... جدایی از همدیگه قابل تصور نباشه.

·       عشق یعنی ... وقتی تو ملکهء قلب ها هستی.

·       عشق یعنی ... با شادی و خوشبختی تا آخر عمر با هم بودن.

·       عشق یعنی ... قصهء زندگی ما.