نمی خواهم بگویم که تو بی وفا هستی چون تو معنی وفا را به من اموختی

 
هنگامی که تو از میان شکوفه هی گیلاس به من خندیدی من عاشقی را با تمام وجود احساس کردم.
 
هیچ گاه نخواهم گفت که عاشق نبودی زیرا کسی که عشق را به قلب سنگ من وارد کرد نمی تواند عاشق نباشد.
 
اه دلم گرفته عزیز دلم عجیب گرفته
 
باهیم میل به رفتن دارد در ماندن نابودی می بیند
 
 دلم تنگ است دلم سخت تنگ است
 برای
اقیانوس بی انتهی چشمیت. می دانم می دانم که دیگر به من فکر نمی کنی می دانم تمام دلتنگی هیم بیهوده است و تو با
 
برواز به سوی او که حتما بهترین بهترین هاست قلبم را در زیر خرواری خاطرات خزان زدهی گذشته مدفون ساختی .
 
به تو فکر می کنم با قلبی خونین ودلی شکسته .
 
دوستی می گفت
 
 خاطرات شیرین گذشته تلخ ترین غم امروز است
 
 وامروز در ین ساعت فریاد میزنم ی کاش عاشق نبودم

 


با تو ستاره می شوم...

 

همیشه با نگاه تو، با تو عبور می کنم

                                                از اینکه عاشق تو ام، حس غرور می کنم

                    

از سایه سایه های شب، همیشه می گریختم

                                                از دوری تو همنفس، بغض دوباره می شوم

 

ناجی شام شوکران، با دل عاشقم بمان

                                                به حرمت حضور تو، چون تو یگانه می شوم

 

خانه به خانه دیدمت، همچو فسانه دیدمت

                                                با تو ستاره می شوم، با تو ستاره می شوم





تو را من چشم در راهم

شباهنگام، که می گیرند در شاخ تلاجن، سایه ها رنگ سیاهی

وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم؛

تو را من چشم در راهم

شباهنگام، در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند؛

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام

گرم یاد آوری یا نه! من از یادت نمی کاهم؛

تو را من چشم در راهم
...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ق.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام . متن زیبایی نوشته بودید.
راستی شما رائول رو دوست دارید؟
موفق باشید

حاجیه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
این شعرو هر چند خیلی شنیدم ولی بازم برام جذابه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد